Susipažinkite su 3 draugais, važiuojančiais dviračiu iš Tadžikistano į Saudo Arabiją per JAE

Trys draugai, važiuojantys dviračiu iš Tadžikistano į Meką atlikti Hadžo, sakė, kad tai buvo nepamirštama dvasinė kelionė – kelionė, kupina nuotykių, gerumo ir vilties.

Įveikę tūkstančius mylių, trijulė iš Centrinės Azijos šalies sostinės Dušanbės pasiekė JAE.

Gafurovui Dilovarui, Nazarovui Saidali ir Talabovui Šokirui, kuriems per 30 metų, sunki kelionė buvo vienas iš vienintelių galimų būdų vykti į piligriminę kelionę. Anot pranešimų, Tadžikistano vyriausybė riboja piliečiams iki 40 metų amžiaus vykti į piligriminę kelionę ir siekia suteikti vyresnio amžiaus žmonėms galimybę.

„Mes visi esame draugai. Nusprendėme leistis į piligriminę kelionę savo dviračiais. Šiai kelionei ruošėmės nuo metų pradžios. Esame mėnesio trukmės žygyje dviračiais. Susidūrėme su keliomis problemomis – nuo ​​karšto oro, smėlio ir dulkių audrų, vėjuotų sąlygų iki nuleistų padangų, kalbos barjero, miego ant kelio ir kitų dalykų, tačiau visas šias kliūtis įveikėme. Dabar laukiame vizų iš Saudo Arabijos generalinio konsulato Dubajuje, kad galėtume tęsti kelionę “, – sakė 37 metų verslininkas ir dviejų vaikų tėvas Gafurovas.

Gafurovas įrašė ir paskelbė pagrindines akimirkas savo „Instagram“ rankenoje.

Dėl keisto sutapimo ši trijulė yra JAE per Pasaulinę dviračių dieną, kuri minima birželio 3 d.

Iš atšiaurių kalnų dviratininkų trijulė, kalbanti tik rusiškai ir persiškai, kelionę pradėjo po Šventojo Ramadano mėnesio pabaigos. Pirmiausia jie bandė važiuoti per kaimyninį Turkmėnistaną, tačiau atvykus į šalį buvo nustatytas 20 dienų Covid-19 karantinas. Taigi jie siekė rasti alternatyvų kelią per Afganistano ir Uzbekistano sieną, tačiau vėl nepavyko dėl naujos geopolitinės padėties. Tada jie nuvažiavo į Taškentą, Uzbekistano sostinę, apimdami tokias sritis kaip 2000 metų senumo istorinis Bucharos miestas.

„Kai vienos durys užsidarė, atsidarė kitos. Maršrutai vis keitėsi, bet mūsų kelionė niekada nesustojo. Esame čia, Dubajuje, tikėdamiesi gauti vizas, kad galėtume aplankyti Saudo Arabiją ir atlikti Hajdžo“, – sakė bakalėjos parduotuvei vadovaujantis 31 metų Saidali, trijų vaikų tėvas.

Iš Taškento jie skrido į Baku Azerbaidžane, o paskui pateko į kelis senovinius Irano miestus, tokius kaip Kazvinas – šalies kaligrafijos sostinė ir Isfahanas – vienas svarbiausių miestų Šilko kelių programoje. Galiausiai jie keltu iš Bandar Abbas pasiekė Šardžą.

„Tai buvo nemaža dvasinio pabudimo kelionė. Važiavome per kaimus ir kalnų vietoves, važinėjome karštyje dieną ir šaltomis naktimis. Valgėme pakelėse, o naktį stovyklavome prie mečečių. Keliavome su tokia būtiniausia įranga kaip žemėlapiai, palapinės, užkandžiai ir pan.“, – pasakojo verslininkas ir keturių vaikų tėvas 34 metų Šokiras.

Jie meldėsi keliose žymiose mečetėse ir atidavė duoklę ant kankinių ir šventųjų kapų.

„Per pastarąsias 30 dienų buvome įvairiose šalyse ir kultūrose, susiradome daug naujų draugų. Gyvenime išmokome daug naujų pamokų. Galėtume padėti žmonėms sutvarkyti nuleistas padangas. Palaikymo sulaukėme iš kelių žmonių, su kuriais susitikome pirmą kartą. Visada tikėjome, kad galime užbaigti šią piligriminę kelionę į Hadžą, ir dabar jau beveik ten. Tikimės greitai gauti vizas keliauti“, – penktadienį po vizito konsulate pridūrė Dilovaras.

Dubajuje jiems padeda jų draugas Mohammedas Jonas.

“Per pastarąsias 30 dienų buvome įvairiose šalyse ir kultūrose, susiradome daug naujų draugų. Išmokome daug naujų gyvenimo pamokų. Padėtume žmonėms sutvarkyti nuleistas padangas. Sulaukėme kelių žmonių paramos. su kuriuo susitikome pirmą kartą. Visada tikėjome, kad galėsime užbaigti šią piligriminę kelionę į Hadžą, ir dabar jau beveik ten. Tikimės greitai gauti vizas, kad galėtume keliauti.

Autorių teisės © 2022 Khaleej Times. Visos teisės saugomos. Pateikė SyndiGate Media Inc. (Syndigate.info).