Zacatlán pristato naują Meksikos skonį

Chilaquiles su mole Zacatlán mieste. (Heather Hunter / žurnalui)

Atidaryti restoraną 2020 m. liepos mėn. – pandemijos viduryje – reikia užsispyrimo, pasitikėjimo ir ryžto. Per dvejus trumpus metus Zacatlán šefas-savininkas Eduardo Rodriguezas patraukė nacionalinį dėmesį 2020 m. „USA Today’s Readers Choice Awards“ pripažinimu „10 geriausių naujų restoranų šalyje“, o 2021 m. Cónde Nast paskelbė Zacatláną vienu karščiausių. bilietai mieste“.

Šių metų pradžioje jis gavo prestižinį apdovanojimą, apie kurį dauguma šefų tik svajoja – James Beard apdovanojimo nominaciją. Remdamasis šiais pagyrimais ir tuo, kad Rodriguezas 20 metų dirbo nepakartojamam šefui Ericui DiStefano, išgarsėjusiam Geronimo ir Coyote Café, tikėjausi sensacingos pietų patirties ir apsidžiaugiau, kad pagaliau apsilankiau šioje actekų gatvėje esančiame pastate.

Nuostabi erdvė, įeini į namą, o šeimininkė pasisveikina kairėje, o baras yra tiesiai priešais, primindamas, kad alus ir vynas yra meksikietiško maisto draugai (draugai). Vidinė valgomojo zona yra kairėje, o uždara terasa dešinėje. Ryškiai geltonos sienos įneša saulės spindulių į uždarą lauko erdvę ir galite išgirsti paukščių čiulbėjimą, o fone melodingai dunksuoja ispaniška muzika. Žaluma ir gėlės sukuria jaukią erdvę, o aštuoni stalai yra prigludę prie kilimėlio.

Žuvies tacos Zacatlán mieste. (Heather Hunter / žurnalui)

Vėlyvieji pusryčiai patiekiami nuo 10.30 iki 14.30 val., o vakarienei jie vėl atidaromi nuo 17 iki 21 val. Nors vakarienės meniu puikuojasi klasikiniai meksikietiški patiekalai, nuo kurių varvino seilė, pirmajam apsilankymui norėjau paragauti priešpiečių, kurių kaina yra žymiai mažesnė. brangus.

Vieną vėlų rytą mano bendražygis ir aš užsisakėme ryškiai raudoną stiklinę Agua de Jamaica (hibiscus vandens), kad numalšintume troškulį. Lengvai pasaldinta arbata. Į gėrimą būtinai įspauskite kalkių, esančių ant kraštelio, kad gautumėte sultingos rūgšties. Pasidalijome Cezario salotomis (12 USD) ir užsisakėme „Chilaquiles“ su „Molé Negro“ (12,50 USD) ir „Fish Tacos“ (20 USD) ir „Churros“ (8 USD) klasikiniam meksikietiškam desertui. Nors mums patiko atmosfera, maistas mane ir mano partnerį šiek tiek nuvylė.

Taigi po kelių savaičių grįžau vakarienės su kitu pietaujančiu draugu, ir tai buvo išskirtinė kulinarinė patirtis, kurios iš pradžių tikėjausi. Nors ir neturėjome rezervacijos, buvome nuvaryti prie staliuko pagrindiniame valgomajame. Tai buvo pirmadienio vakaras ir nors jie nežinojo, kad pagerbiame prasmingą progą, jų atsinešta nemokama prosecco stiklinė padarė susibūrimą dar ypatingesniu.

Norėdama nustatyti mūsų vakarienės toną, mano draugė užsisakė stiklinę ispaniško Castillo de Montseran Garnachas (13 USD) prie pirmojo (ir ne paskutinio) autentiško meksikietiško patiekalo. Negyvenusi Meksikoje, kaip aš, ji buvo nepasirengusi, bet entuziastingai mėgavosi skonių, tekstūrų, temperatūrų ir spalvų sprogimu, o mane sužavėjo didžiulė virėjos sėkmė rengiant vakarienės meniu.

Norėdami paragauti banglenčių ir velėnos užkandžių, pradėjome nuo Pork Belly Carnitas (22 USD) ir Yellowtail Ceviche (22 USD). Virėjas ir padavėjas pristatė du mūsų užkandžius prie stalo, o lėkštės buvo tokios įmantrios ir nuostabios, kad užtrukome kelias sekundes, kol viską suvalgėme, kol suvalgėme pirmuosius kąsnius.

Pork Belly Carnitas yra stulbinantis patiekalas, kuris yra pakankamai didelis, kad būtų galima dalytis, ir toks turtingas, kad juo reikėtų dalytis. Dvi apkepinto kiaulienos papilvės juostelės uždedamos ant subtilaus braškių ir rabarbarų tamalės, esančios ant gilaus, tamsaus ir skanaus molio apskritimo. Riebią kiaulieną kompensuoja acto formos pankolio ir obuolių salotų su marinuotais raudonaisiais svogūnais kauburėlis, kuris suteikia rūgštingumo ir traškumo šį nuostabų patiekalą.

Suvalgę kiaulienos pilvą, perėjome prie šalto ceviche. Patiekiamas gražiame molcajete, šviežias geltonuodegės snaperis supjaustomas kąsnio dydžio gabalėliais ir vos „išvirinamas“ su laimo sultimis. Dedama įvairių kubeliais pjaustytų paprikų, pjaustytų avokadų, jalapeno ir kalendros, taip pat keleto kaparėlių sūrymui. Mane nustebino keletas kruopščiai sudėtų šviežių apelsinų skilčių. Tai suteikia ceviche mielą dimensiją – ir aš planuoju pavogti šią idėją kitą kartą, kai gaminsiu ceviche. Naminės mėlynųjų kukurūzų tortilijos kepamos ir pagardinamos raudonais prieskoniais. Traškių traškučių ir minkštos, sultingos marinuotos žuvies derinys kelioms minutėms privertė pasijusti lyg grįžęs į Zihuatanejo.

Nors galima rinktis iš aštuonių neįtikėtinų patiekalų, mes abu norėjome viso kepto raudonojo snaperio (46 USD), o padavėjas patikino, kad galime pasidalinti vienu patiekalu, nes užsisakėme du užkandžius. Dar kartą, kai lėkštė buvo pastatyta prieš mus, pristatymas mus pribloškė.

Šefas su meile išpjaustė ir pakepino žuvį, o apkepinimui sumaniai panaudojo raudonojo snapo skerdeną. Žuvies burnoje telpa plonas laimo gabalėlis, o krabų šafrano rizoto porcija suteikia patiekalui sodrumo ir paverčia jį rimtu patogiu maistu. Veracruzana salsa, pagaminta iš pomidorų, svogūnų ir žaliųjų alyvuogių, sujungia visus skonius, o ant grotelių kepta citrinos pusė leidžia pietautojams pridėti dar vieną rūgšties sluoksnį. Valgėme kiekvieną paskutinį kąsnį.

Mes buvome labai patenkinti savo maistu ir jautėmės atgaivinti nuo maisto, kai ėjome į automobilį. Ir mes labai įvertinome, kad galėjome užtrukti tarp kursų ir neskubėti per šį valgį, kuris suaktyvino visus mūsų pojūčius.

Ši išskirtinė vakarienė įrodo, kad Rodriguezas uoliai supynė savo pagarbą Meksikai su kulinarinėmis pamokomis, kurias išmoko dirbdamas su vienu iš labiausiai pripažintų Naujosios Meksikos šefų, o dabar kiekvieną patiekalą pridėjo savo parašu.

Mieste, kuriame raudona ir žalia čili konkuruoja dėl dėmesio, malonu pasinerti į valgį, kurio pasimėgauti tektų keliauti į La Condesa ar Polanco rajonus Meksikoje. Užuot kovoję su eismu ir tarša CDMX, esame dėkingi, kad Zacatlán yra čia, „The City Different“.